1. Strona Główna
  2. /

    Księgowość dla e-commerce

KSIĘGOWOŚĆ DLA E-COMMERCE

Specjalistyczna księgowość oraz doradztwo dla małych i dużych
e-commerce.

Wspieramy rozwój firm poprzez księgowość zintegrowaną z systemami Klienta oraz doradztwo dostosowane do indywidualnych potrzeb branży e-commerce.

ikona gwiazdka ikona gwiazdka ikona gwiazdka ikona gwiazdka ikona gwiazdka

97% klientów oceniło nas pozytywnie

Zobacz opinie
Zdjęcie baner pakiet konfiguracyjny na click

97%

Zadowolonych
klientów

Zaufali nam

logo firmy logo firmy logo firmy logo firmy logo firmy logo firmy logo firmy logo firmy logo firmy logo firmy

Efektywna księgowość zintegrowana z Twoimi systemami

Poznaj możliwości naszego autorskiego narzędzia DaMeToo ™ dla e-commerce

Szybkie, efektywne
i zautomatyzowane procesy księgowe

Nasze procesy księgowe są zautomatyzowane i łatwe do wdrożenia niezależnie od rozwiązań technologicznych, z których korzystasz.

Dzięki temu mamy więcej czasu 
na udzielanie strategicznego wsparcia napędzającego rozwój Twojej firmy, a Ty nie musisz przejmować się uciążliwymi obowiązkami, jak pobieranie faktur lub obsługa nierozliczonych transakcji.

Obsługa dowolnej ilości transakcji

Obsłużymy dowolną ilość transakcji.

Niezależnie czy realizujesz 50,
czy 100 000 transakcji miesięcznie, dostosujemy się do wielkości i tempa rozwoju Twojej firmy.

Dla małych i dużych e-commerce

Skracamy czas oraz redukujemy koszty prowadzenia działalności niezależnie od rozmiaru Twojego przedsiębiorstwa.

Oferujemy kompleksowy pakiet usług księgowych, kadrowych i doradczych, które możesz dobrać do indywidualnych potrzeb swojej firmy.

INTEGRACJE

Obsługujemy wszystkie najważniejsze integracje wspierające działanie i rozwój e-commerce

Sklepy e-commerce

Platformy Marketplace

Elektroniczne kanały płatności

Systemy ERP

Doradztwo i wsparcie przy zakładaniu e-commerce

Pomagamy nowym e-commerce w podjęciu właściwych wyborów księgowych, podatkowych i biznesowych w momencie zakładania firmy.

 

Nasze wsparcie obejmuje pomoc w następujących aspektach:

Wybór właściwej formy działalności

Wybór najkorzystniejszej formy opodatkowania

Wybór rozwiązań automatyzujących rozliczanie sprzedaży, obsługę zamówień oraz zarządzanie e-commerce, jak np. Baselinker lub IDEA Commerce

Tworzenie niezbędnej dokumentacji związanej z otwieraniem działalności

Wybór technologii ułatwiających prowadzenie firmy i poprawiających jej rentowność oraz efektywność

Obsługa rynków polskich i zagranicnzych

Platformy Marketplace i Fulfillment by Merchant

Rozliczamy sprzedaż na międzynarodowych platformach Marketplace oraz w modelach Fulfillment by Merchant, Fulfilment by Amazon, Fulfilment by Allegro, Amazon Vendor Central.

Ułatwiamy ekspansję zagraniczną i obsługujemy przesunięcia magazynowe między różnymi krajami.

Obsługa importu, eksportu, VAT OSS oraz VAT w innych krajach

Obsługujemy międzynarodowe transakcje niezależnie od lokalizacji Twoich magazynów.

Wspieramy rejestrację i rozliczanie VAT OSS oraz VAT w innych krajach, a nad poprawnością tych działań czuwa dedykowana komórka VAT Compliance.

Monitoring, obliczanie i obsługa różnic kursowych

Na bieżąco monitorujemy, obliczamy i obsługujemy różnice kursowe związane z transakcjami zagranicznymi.

Oferujemy korzystne podatkowo rozliczenie przewalutowań z uwzględnieniem spreadu w kosztach.

DYREKTOR FINANSOWY

Business intelligence i opieka dyrektora finansowego

Optymalizujemy działanie, zwiększamy zyski i redukujemy koszty Twojego przedsiębiorstwa, łącząc kompetencje dyrektora finansowego z zaawansowanym zestawem narzędzi Business Intelligence od Microsoft oraz Comarch.

Tomasz Jankowski

Dyrektor finansowy - osobiście odpowiada za optymalizację procesów finansowych w Twojej firmie.

Na przestrzeni ponad 20-letniej kariery doświadczenie zawodowe zdobywał w spółkach giełdowych oraz dużych podmiotach będących liderami w branży, takich jak Impexmetal SA, Neuca, Piotr i Paweł oraz Kaczmarek Electric. Pełnił funkcję głównego księgowego, dyrektora finansowego oraz prezesa zarządu.

Dzięki temu płynnie porusza się w finansach podmiotów gospodarczych niezależnie od ich branży oraz formy działalności.

 

Projektował I wdrażał systemy m.in. rozliczania kosztów produkcji w systemie klasy ERP, elektronicznego obiegu dokumentów księgowych oraz raportowania według Międzynarodowych Standardów Sprawozdawczości Finansowej.

 

Wykładowca i były członek zarządu Stowarzyszenia Księgowych w Polsce, obecnie wspiera klientów TaxCoach w osiąganiu ich celów biznesowych poprzez efektywne zarządzanie finansami ich firm.

 

Bierze aktywny udział w szkoleniu pracowników TaxCoach, przekazując im swoją szeroką wiedzę i doświadczenie zawodowe.

Poznaj lepiej nasz zespół

Miłosz Baranowski

CEO

Absolwent kierunku finanse przedsiębiorstw na Uniwersytecie WSB Merito w Poznaniu oraz studiów podyplomowych z zakresu zarządzania projektami na Politechnice Poznańskiej.

 

Po zakończeniu studiów zdobywał doświadczenie w bankowości korporacyjnej, sprzedaży i księgowości. Od 2012 roku pełni rolę przedsiębiorcy i CFO, wspierając właścicieli firm oraz kadrę zarządzającą w budowaniu efektywnych procesów finansowych i organizacyjnych.

 

W TaxCoach odpowiada za tworzenie i optymalizację procesów, dobór kluczowych pracowników oraz identyfikowanie tzw. „wąskich gardeł”.

 

Dzięki połączeniu kompetencji CFO, wiedzy z zakresu zarządzania projektami oraz umiejętności konfiguracji systemów ERP, systematycznie podnosi jakość i efektywność komórek księgowych, wdrażając oraz optymalizując procesy kontrolingowe.

Krzysztof Mrugalski

Dyrektor Operacyjny

Współzałożyciel i dyrektor operacyjny biura rachunkowego TaxCoach.

 

Magister Towaroznawstwa na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu oraz absolwent studiów inżynierskich na kierunku Zarządzanie i Inżynieria Produkcji na Politechnice Poznańskiej.

 

Po zakończeniu studiów zdobywał doświadczenie jako konsultant i wdrożeniowiec systemów zarządzania jakością (m.in. ISO 9001), a także pełnił funkcję audytora tych systemów w firmach oraz jednostkach samorządu terytorialnego. Był również pełnomocnikiem rektora ds. jakości kształcenia i kontaktu z biznesem w uczelni wyższej.

 

Od lat z powodzeniem wspiera sektor MŚP w zakresie kompleksowej obsługi księgowej oraz doradztwa gospodarczego. W TaxCoach odpowiada za rozwój strategii operacyjnej, optymalizację procesów i skalowanie usług, dostosowując je do dynamicznie zmieniających się potrzeb rynkowych.

Marek Borowiak

Dyrektor ds. optymalizacji procesów

Doświadczony analityk biznesowy, specjalizujący się w analizie danych, automatyzacji procesów oraz optymalizacji operacyjnej.

 

Posiada szerokie kompetencje z zakresu SQL, RPA (UiPath), Power BI, PowerApps oraz systemów Comarch.

 

Dzięki ukończeniu Europejskiej Wyższej Szkoły Biznesowej doskonale rozumie procesy biznesowe, które usprawnia i optymalizuje, korzystając z umiejętności analitycznych oraz wiedzy technologicznej.

 

Doświadczenie zdobywał m.in. jako Specjalista ds. optymalizacji procesów oraz Kierownik działu IT.

 

Jego pasja do automatyzacji sprawia, że nieustannie poszukuje innowacyjnych rozwiązań, pomagając firmom osiągać lepsze wyniki operacyjne i podejmować trafniejsze decyzje biznesowe.

Stała opieka księgowego

Zachowaj bieżący kontakt z dedykowanym opiekunem specjalizującym się w branży e-commerce.

Marta Baranowska

Polisa ubezpieczeniowa
1 000 000 zł

Interesy i bezpieczeństwo naszych klientów to nasz priorytet, dlatego zabezpieczamy je polisą ubezpieczeniową w PZU do kwoty 100 000 000 zł.

Bezpośredni kontakt z kadrową, doradcą podatkowym, dyrektorem finansowym oraz działem IT

Kontaktuj się szybko i prawnie, bezpośrednio z o z osobami, których pomocy potrzebujesz.

Komunikujemy się w językach:

Polski

Angielski

Ukraiński

Rosyjski

Obsługiwanych firm

5400+

Zadowolonych klientów

97%

Wykwalifikowanych doradców

80+

OPINIE

Poznaj opinie partnerów współpracujący z Taxcoach

Firma TaxCoach zapewnia nam stałą opiekę i nadzór w postaci outsourcingu Głównego Księgowego oraz wspiera proces badania prowadzonego przez biegłego rewidenta.

W trakcie ponad 2-letniej współpracy pracownicy firmy TaxCoach zawsze wykazywali się życzliwością, umiejętnością elastycznej współpracy i terminowo wykonywali powierzone zadania.

logo firmy

Tomasz Framski

Consdata

Wybierając biuro rachunkowe, szukaliśmy firmy z kompetentną kadrą, która będzie sprawnie obsługiwać naszą księgowość oraz poradzi sobie z obowiązkowymi raportami giełdowymi.

Biuro rachunkowe TaxCoach, oprócz podstawowej obsługi, oferuje doradców podatkowych i dyrektora finansowego, dzięki czemu wiemy, że nasze finanse i podatki są w dobrych rękach.

logo firmy

GIANLUCA LORENZO ACQUASANTA RASSUMOWSKI

Codeaddict S.A.

Dzięki zaangażowaniu Pana Miłosza Baranowskiego i jego zespołu udało nam się uporządkować naszą księgowość i wprowadzić raportowanie, które umożliwiło lepsze zarządzanie finansami naszej firmy.

Bardzo cenimy dostępność i komunikatywność – w razie pytań zawsze mamy do kogo zadzwonić i wiemy, że nasze wątpliwości zostaną wyjaśnione.

logo firmy

Krzysztof Burdalski

Drogowe Centrum Produkcyjno-Handlowe „BIG" Sp. z o.o.

Komunikacja jest bardzo sprawna, a dzięki profesjonalnej kadrze i doświadczonemu zespołowi wszystkie formalności są dokonywane sprawnie oraz na czas. TaxCoach rozlicza nasze podatki: dochodowy i VAT, a także VAT OSS, prowadzi również rozliczenia kadrowo-płacowe naszych pracowników.

Biuro rachunkowe TaxCoach wdrożyło w tym roku w naszych księgach nowy plan kont, przygotowany przez nasz zarząd celem budżetowania kosztów, dostosowany do specyfiki naszej działalności. Dzięki szybkiemu wdrożeniu rozbudowanego planu kont mamy lepszą kontrolę nad planem finansowym naszej firmy i możemy w prosty sposób uzyskać nie tylko niezbędne informacje podatkowe, ale również cenne informacje zarządcze.

Games Lab

Korzystamy z usług księgowych i kadrowych TaxCoach już prawie 3 lata. Przez cały czas naszej współpracy jesteśmy bardzo zadowoleni.

Świadczone usługi księgowości oraz obsługi kadrowo-płacowej są na bardzo wysokim poziomie zarówno merytorycznym, jak i organizacyjnym. TaxCoach dba o profesjonalizm swojej kadry, a wszystkie terminy są dotrzymywane.

Grzegorz Sikorski

STEP RM Sp. z o.o.

Najbardziej cenimy sobie bieżący kontakt z dedykowaną dla nas księgową oraz wspólne znajdowanie najkorzystniejszych dla nas rozwiązań.

Od samego początku czuliśmy się otoczeni opieką profesjonalistów. Nie martwimy się o przeoczenie ważnych terminów rozliczeń, co zdecydowanie poprawia komfort prowadzenia biznesu.

Dawid Wójcik

SZTUKA BETONU

Z TaxCoach pracujemy już prawie 2 lata i jesteśmy bardzo zadowoleni – przede wszystkim dlatego, że ich obsługa uwzględnia realia prowadzenia biznesu, a nie tylko dopasowuje się do przepisów księgowych.

Czujemy, że po drugiej stronie też jest firma, a nie przedłużenie urzędu skarbowego :)

Szymon Więczek

Grupa WeDo Sp. z o.o.

Jesteśmy bardzo zadowoleni z usług wykonywanych przez firmę TaxCoach.

Dzięki ich nowoczesnym rozwiązaniom wszystko przebiega sprawnie. Mają bardzo szeroką ofertę, co pozwoliło nam na wybranie idealnej opcji dla nas. Czujemy się bezpiecznie dzięki możliwości konsultacji z doradcą podatkowym oraz doświadczonej kadrze. Wiemy, że nasze finanse są w dobrych rękach.

Dentopolis s.c.

TaxCoach jest jednocześnie firmą bardzo doświadczoną i dbającą o swoją etykę pracy, a także nowoczesną i elastyczną, gotową dopasować się do potrzeb klienta.

Dzięki rozbudowanej ofercie jest w stanie zaproponować indywidualne rozwiązania dla swoich klientów.

Raion Automatyka

We współpracy z TaxCoach najbardziej cenię pełne wsparcie merytoryczne oraz natychmiastową pomoc w każdej sprawie dotyczącej prowadzenia biznesu.

TaxCoach to ambasadorzy profesjonalizmu i rzetelności, serdecznie polecam wszystkim przedsiębiorcom.

Beata Zapała

A.C.E. Produkcja Elektroniki Użytkowej Sp. z o.o.

Korzystamy z usług TaxCoach w zakresie księgowości i obsługi kadrowo-płacowej od 2021 roku.

Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy. Najbardziej cenimy sobie stały kontakt z dedykowaną dla nas księgową oraz płynny, elektroniczny obieg dokumentów. Szczególnie pomocny jest panel klienta, dzięki któremu mamy dostęp do wszystkich dokumentów i widzimy, jaki jest postęp prac.

Frumbo Sp. z o.o.

Pytania i odpowiedzi

Jak wygląda technologia obsługi transakcji i czy poradzicie sobie z dużą liczbą dokumentów?


Jak księgowane są dokumenty sprzedaży?


Jak rozliczane są rozrachunki i płatności z różnych źródeł?


Czy muszę mieć integrację, czy mogę po prostu wysyłać pliki sprzedaży?


Mam własną licencję Comarch ERP Optima – czy skorzystam z Waszych automatyzacji?


Korzystam z innego programu księgowego – czy nadal możecie mi pomóc?


Nie mam systemu magazynowego – czy możecie go wdrożyć?


Czy wspieracie automatyzację sprzedaży na marketplace’ach?


Czy rozliczacie różnice kursowe?


Czy mogę liczyć na pomoc w uporządkowaniu ksiąg i wdrożeniu BI?


Zdjęcie konsultanta

Zamów rozmowę
z naszym specjalistą

Skontaktujemy się z Tobą w ciągu 24h.


lub


HIDDEN INITIATOR FIELD

Numer telefonu*

Adres e-mail*

Polityce prywatności.