optymalizacji struktury podatkowej
optymalizacji struktury finansowej w tym bilansu oraz rachunku zysków i strat
dostęp do doradców: podatkowych, finansowych i prawnych
optymalizacji procesów przekazywania informacji miedzy biurem rachunkowym a Klientem
bieżącej kontroli braków w dostarczanej dokumentacji podatkowej
elastycznej wycenie uzależnionej od zakresu świadczonej usługi
wysokiej polisie OC z bardzo szerokim zakresem ubezpieczenia naszych Klientów zarówno dla księgowości pełnej jak i uproszczonej
dedykowanym księgowy, którzy sprawnie odpowiadają na Państw bieżące potrzeby,
darmowemu programowi do fakturowania, który jest zsynchronizowany z naszym systemem księgowym,
wielokanałowości komunikacji z biurem rachunkowym (mail, telefon, Skype, Zoom, WhatssApp, spotkanie bezpośrednie w dyskretnej salce konferencyjnej itp)
szerokiemu spektrum przekazywania dokumentów do naszego biura rachunkowego (osobiście, kurier, odbiór od klienta, Dysk Google, Dropbox, mail, bezpieczna szyfrowana platforma Comarch XT)
dynamicznemu zespołowi opartemu o mocne strony jego poszczególnych członków działających w odmiennych dziedzinach nakierowanych na pomoc przedsiębiorcom (w zespole: główny księgowy, doradca podatkowy, doradca i analityk finansowy a także specjalista w zakresie controllingu, ekspert ds kadr i płac, specjalista ds PFRON, specjalista ds dotacji dla jednostek oświatowych, specjalista ds BHP i PPOŻ, prawnicy, oraz certyfikowani specjaliści ds księgowych)
księgowość uproszczona
od 149zł
pełne księgi handlowe
od 349zł
spółka z o.o. komandytowa
od 499zł
pełne księgi handlowe SA
od 599zł
spółka z o.o.
spółka z o.o. komandytowa
spółka akcyjna
fundacje i stowarzyszenia
oddziały firm
z kapitałem zagranicznym
inne możliwe formy
Ceny ustalane indywidualnie w zależności od potrzeb sprawozdawczych oraz oczekiwanego zakresu usługi!
Czytaj więcejNieograniczona ilość dokumentów sprzedażowych
od 199 zł netto
rozliczanie umowy o pracę
35zł
rozliczanie umowy cywilnoprawnej
20zł
obsługa kadrowa teczek pracowniczych
20zł
obsługa kadrowa e-teczek pracowniczych
35zł
opłata roczna
49,92zł/msc
opłata półroczna
63,17zł/msc
opłata miesięczna
79,00zł/msc
*Obejmuje adres do rejestracji firmy, adres korespondencyjny, odbiór korespondencji, dostęp 2h w miesiącu do salki konferencyjnej
Czytaj więcejRejestracja do VAT w Polsce
od 69 Euro
Tłumaczenie kompletu dokumentów niezbędnych do rejestracji
od 89 Euro
Zwrot VAT / rozliczenie miesięczne VAT
od od 20 Euro
W cenie usługi przez cały czas trwania umowy.
Doradztwo gospodarcze oraz doradztwo podatkowe
Wycena indywidualna po złożeniu zapytania ofertowego
Wyceny indywidualne.
Pierwsze spotkanie optymalizacyjne w cenie.